Servicii de conversie electronica a documentelor pentru Sectorul Public

In mediul actual extrem de competitiv, informatia este cea mai importanta resursa a companiilor si mai ales a institutilor publice. Cresterea exponentiala de informatii generate in cadrul acestora, conduce implicit la o gama variata de provocari, cum ar fi:

  • riscul pierderii sau deteriorarii documentelor
  • securizarea informatiilor
  • continuitatea operatioanala
  • respectarea normelor in vigoare

Documentele in format electronic, castiga din ce in ce mai mult teren in fata traditionalelor documente pe suport de hartie, mai ales in conditiile aprobarii legii nr 135/2007 privind arhivarea electronica. Documentele in format electronic, castiga mai mult teren si pentru ca sunt mai usor de accesat, de utilizat si de integrat in procesele interne ale institutiei. 

 

Avantajele conversiei electronice:

  • elimina riscul pierderii sau distrugerii documentelor 
  • simplifica accesul la documente
  • protejeaza compania sau institutia de riscurile care decurg din nerespectarea legislatiei in vigoare

In concluzie, utilizarea serviciilor de arhivare electronica se traduce in beneficii extrem de importante pentru orice institutie publica. Astfel, costurile de stocare pot fi reduse cu pana la 50%, spatiul destinat birourilor este folosit exclusiv in acest scop, nu pentru depozitare. Datele sunt securizate, iar accesul la informatie este controlat.