Descrierea serviciului

Managementul inregistrarilor acopera toate tipurile de documente existente  - facturi, contracte, scrisori, formulare, e-mailuri, inregistrari electronice, fotografii, mape, planse tehnice, documente cu caracter “special” etc.


Inregistrarea si managementul documentelor este o activitate complexa care necesita cunostinte de specialitate mai ales in conditiile in care tot mai multe companii se orienteaza catre dezvoltarea unei infrastructuri specifice arhivelor electronice in timp ce continua sa detina si arhive fizice.

Incurajam managementul centralizat al documentelor inca din momentul in care acestea sunt inca active si au cea mai mare valoare pentru organizatie. Oferim consultanta de specialitate companiilor care nu au si nu intentioneaza sa isi dezvolte competente in house.


Cu cat sunt mai complexe arhivele cu atat obligatiile legale sunt mai complicate:
 

  • infiintarea compartimentelor de arhiva,
  • desemnarea unei persoane responsabile de arhiva,
  • realizarea de procese verbale de inventariere,
  • realizarea de nomenclatoare arhivistice si actualizarea acestora,
  • asigurarea legaturii cu Arhivele Nationale,
  • realizarea de inventare,
  • controlul tuturor intrarilor si iesirilor din arhive,
  • organizarea depozitelor dupa criteriile specificate de lege etc. 


Preluam toate aceste obligatii legale in conditiile respectarii standardelor de calitate referitoare la arhivarea si managementul arhivelor fizice.

Punem la dispozitia ta cele mai bune practici in arhivarea documentelor, procese, proceduri si tehnologie de ultima generatie in vederea protejarii celor mai importante informatii ale unei organizatii.
 

 


SERVICII DE CONSULTANTA STAR HIVE:
  

 

  • Gestiunea documentelor cu caracter “special”
  • Evaluarea Riscului si Complianta cu Legislatia in Vigoare
  • Evaluarea Inventarului Inregistrarilor
  • Dezvoltarea de Planuri de Retentie Documente
  • Auditul Politicilor  si Procedurilor de Retentie
  • Optimizarea arhivelor
  • Consultanta Protectia Datelor
  • Arhivare electronica a documentelor
  • Dezvoltare Plan Recuperare date in caz de dezastru
  • Dezvoltare Plan de Asigurare a Continuitatii Afacerii