Integrare cu alte servicii existente in cadrul companiei

Pentru stocarea documentelor in format electronic oferim suport nativ pentru standardul international de stocare a documentelor electronice in vederea arhivarii: PDF/A.

Din punct de vedere al integrarii cu celelalte servicii, in cazul in care alegeti si serviciile de arhivare electronica generala, se genereaza prin integrarea inovativa dintre componente si posibilitatea crearii unor dosare virtuale de furnizori, ajungandu-se astfel la o crestere semnificativa a vitezei de acces la informatia unificata, precum si la un grad mult mai mare de reutilizare a documentelor.

Integrarea cu functiile de publicare informatii catre audiente externe ofera posibilitatea distribuirii facturilor emise catre clientii. Aceasta nevoie este de foarte multe ori specifica organizatiilor ce adreseaza un volum mare de clienti (Ex. companii de telecomunicatie sau utilitati) si care doresc sa ofere acestora acces online la facturile emise. Elementul inovator al acestui pachet de servicii este faptul ca, prin integrarea emiterii, stocarii si publicarii, se obtin costuri mult reduse fata de abordarea traditionala, ceea ce genereaza posibilitatea cresterii competitivitatii companiilor beneficiare.

Avand in vedere volumul deosebit de mare  al informatiilor de acest gen existente in cadrul unei companii si faptul ca informatiile de detaliu asociate fiecarei facturi difera de foarte multe ori intre furnizori, este extrem de importanta implementarea sistemului propus de gestiune de continut, utilizand elementele deosebite ale cercetarii stiintifice (ex: abilitatea de a descrie fiecare document in mod individual fara a impune o schema de clasificare generala, posibilitatea de a regasi aceasta informatie ulterior si de a o pastra pe termen lung in conditiile conformitatii cu cele mai severe reglementari, mentinand in acelasi timp abilitatea sistemului de a evolua tehnic). 

Beneficiile solutiei EF - Arhivare electronica facturi emise

  • Gestiunea conform legii arhivarii electronice a facturilor - permite semnarea si contrasemnarea automata a facturilor electronice cu certificat calificat si marca temporala si arhivarea lor pe dispozitive WORM accesibile online
  • Cautarea documentelor - fie ca este simpla sau avansata, totul este posibil. Navigarea bazata pe perspective permite gruparea rapida a documentelor;
  • Accesarea facturilor din sisteme externe: ex Portal Clienti, CRM, ERP, folosind standardul deschis CMIS ;
  • Definirea de colectii de documente cu acces limitat, restrictionat si auditabil pentru organismele de control

Serviciul EF - Arhivare electronica facturi emise va fi tarifat periodic (lunar -> anual) conform unui configurator de pret special proiectat sa dea posibilitatea beneficiarilor sa-si aleaga palierul de cost adecvat.

Fiind un serviciu extrem de flexibil, acesta se poate adapta functionalitati, astfel incat sa raspunda unor cerinte atipice ale fiecarui beneficiar in parte.

Serviciul este accesibil oricui de la intreprinzatori individuali, cum ar fi Persoanele Fizice Autorizate, companii comerciale cu raspundere limitata, precum si companii de dimensiuni mari, autoritati publice locale, organisme ne-guvernamentale sau institutii publice centrale etc.).

          

Parte tehnologica a platformei ISIA